Sunday, 21 November 2010

BERTUKAR!!

selepas 2 tahun aku gunakan kereta kancil ksygn aku tu di kolej, aku dah makin syg...

tetba adik aku ambik n aku xde kendeeraan,.


smpai la satu hari tu ayah aku ckp "pilihla nak kereta mana, nnt papa belikan"..

mak aih, biar btol ayah aku ni?


tetba suruh pilih kereta , baru plak tu..aku pun apa lagi, pilih persona SE dgn NEO CPS...

punya dok bincang2, ayah aku ckp ambik la NEO tu kalo nak sgt, mahal sket pun xpe..

aku pun dah maintain dgn bisnes fotografi aku, so pikir mmg bleh support la kereta tu..

bila aku dah siap dokumen nak booking, ayah aku ckp jgn beli..

"guna la wira ni dulu, xpyh beli baru k"


aik, dulu suruh beli, skrg xpyh plak? harapan palsu ke?

tp xpe, aku pun ambik la kereta wira tu..

mcm biasa, aku xbrapa suka, tp aku guna jugak..


setelah setahun guna kereta tu, aku makin suka dgn bunyi, dgn hiasan dalamannya, n segalanya ttg kereta nih..


aku dah mula syg, terutama aku terlibat dlm kmlgn kecil baru2 nih yg mengakibatkn aku terpksa kuarkan beratus2 ringgit utk merawat luka kereta nih...

skrg aku dlm proses nak ubah kereta ni menjadi yg hebat dlm klgn yg terhebat...:)


p/s: terima lah apa yg diberi, kdg2 apa yg diminta tidak akan dapat dimiliki walaupun sedikit ..sentiasa positif dan anda akan mampu menerimanya dgn rela n penuh kasih syg..:)


Sama jugak hal dgn manusia, sentiasa mahukan sesuatu tp kecewa bila tidak dpt memilikinya..

dambakan pompuan cntik n laki hensem tp xsdr semua tu hanya sementara..


"KEINDAHAN DARI HATI MEMERLUKAN MASA, BERIKAN PELUANG DAN HARGAINYA"...:)


"CINTA YG DICARI ADALAH MULIA, CINTA YG DTG SENDIRI ADALAH LEBIH MULIA"...:)


cheers,

snapp

1 comment:

  1. hahaha. . :D cool hbes ar bro. . `lets be freak` hahah

    ReplyDelete